Leveringsinformatie

Wij verzenden voornamelijk vanuit een landelijk magazijn. Afhalen is niet mogelijk op deze locatie.

Waaldijk 2,

6691 MB, Gendt.

Nederland

Bestellingen die wij op werkdagen voor 16.00 uur ontvangen, worden dezelfde dag nog verzonden. Uw bestellingen worden binnen 1-2 dagen bij u thuis afgeleverd in zowel Nederland, als België. Vanwege Covid-19 kunnen de levertijden langer zijn dan normaal

Indien wij producten niet meer voorradig hebben zullen wij u tijdig op de hoogte stellen.

U ontvangt van ons een verzendbevestiging per email met hierin het trackingnummer van uw pakket zodat u uw pakket online kunt volgen.

Onze verontschuldigingen. Neem contact op met onze klantenservice via [email protected] en wij zullen u het juiste product toesturen.

Als u vragen heeft over uw levering, bel ons dan op +31 6 51476832 of stuur een e-mail naar [email protected]. Of ga naar de contactpagina

Als wij uw bestelling niet binnen de aangegeven periode kunnen leveren, zullen wij alles in het werk stellen om contact met u op te nemen en u een verwachte levertijd te geven. Als deze levertijd niet geschikt is, kunt u uw bestelling annuleren en zullen wij een volledige terugbetaling doen.

Wij verpakken elke bestelling met de grootste zorg, zodat u er zeker van kunt zijn dat uw bestelling veilig en onbeschadigd aankomt.

Als een artikel dat u van ons ontvangt beschadigd aankomt, neem dan binnen 3 dagen contact met ons op via +31 6 51476832 of per e-mail via [email protected]. Wij zullen u dan adviseren over de beste manier om te handelen. In de meeste gevallen zullen wij u vragen het artikel aan ons te retourneren voor omruiling of terugbetaling.

Controleer uw bestelling voordat u er door de koerier voor tekent. Als het artikel defect of op enige wijze beschadigd is, teken er dan niet voor en de koerier zal het artikel naar ons terugsturen. Wij sturen dan zo snel mogelijk een vervangend artikel op. Klik hier om ons volledige retourbeleid te bekijken.

Als u uw bestelling na 4 werkdagen of langer nog niet heeft ontvangen, dan kunt u contact met ons opnemen. Wij nemen dan contact voor u op met de vervoerder. U kunt ons bellen op: +31 6 51476832 of stuur een mailtje naar: [email protected]

Overige informatie

Wij bieden een gratis geschenk aan op honden– en kattenproducten bij een besteding van meer dan €15 aan producten. De producten worden automatisch aan uw winkelmandje toegevoegd, zodat u het cadeau niet mist. Vanwege de grote hoeveelheid bestellingen zijn gratis geschenken onder voorbehoud van wijzigingen en beschikbaarheid. Over het algemeen zal de afgebeelde gratis gift worden geleverd, maar als de voorraad op is voordat onze site is bijgewerkt, zullen we de andere gratis gift bijsluiten totdat de site is bijgewerkt, indien beschikbaar.

Als het gratis cadeau niet op voorraad is op het moment van bestellen en het andere gratis cadeau is ook niet beschikbaar, zal uw bestelling zonder het cadeau worden verzonden om vertragingen te voorkomen. Als u contact met ons opneemt, kunnen we een extra gratis geschenk bij een volgende aankoop bijsluiten. Volgens onze informatie over ontbrekende artikelen op deze pagina, moet dit binnen 3 dagen worden gemeld

Als het product dat u wilt bestellen momenteel niet op voorraad is informeren wij u graag zodra het weer verkrijgbaar is. U kunt hiervoor een mail sturen naar [email protected].

Alle betaalmogelijkheden die wij aanbieden zijn geheel veilig vanwege onze veiligheidsstandaarden. Persoonlijke gegevens worden beschermd door technische encryptie en additionele autorisatie-processen – die beide als gegevens getransfereerd en opgeslagen worden.

Betalen kan via: iDeal, voorafbetaling, BanContact en Creditcard.

iDEAL is een veilige vorm van internetbankieren waarbij u tijdens uw bestelling naar de internetbankiersite van uw bank wordt geleid. In de vertrouwde omgeving van uw bank kunt u de betaling van uw bestelling veilig afhandelen. De betaalgegevens zijn al voor u ingevuld. Nadat u een bevestiging van uw bank heeft ontvangen keert u terug naar   en ontvangt een bestelbevestiging. Aangezien de iDEAL betaling direct wordt verwerkt is deze direct zichtbaar op uw rekeningoverzicht. Wij sturen uw bestelling meteen verder naar het magazijn zodat de bestelling zo snel mogelijk wordt verzonden.

iDEAL werkt o.a. samen met deze Nederlandse banken: ABN Amro, ASN Bank, Fortis, Friesland Bank, ING, Rabobank, SNS Bank en SNS Regio Bank.

De veiligheid van uw persoonlijke gegevens en de bescherming van uw privacy is onze eerste prioriteit. Wij zetten alle veiligheids-mogelijkheden in om er voor te zorgen dat u tijdens uw bezoek op petsfortune.nl helemaal veilig bent. Dit geldt zowel voor de betaal-processen als voor alle gegevens die u met ons deelt. Wij informeren u graag verder over onze privacy & veiligheidsstandaards. Onze site is volledig beveiligd dus u kunt veilig uw aankopen doen.

De beveiliging is te herkennen aan een slotje in de browserbalk en/of de https:// verbinding. Tevens zichtbaar in de browser.

Ja, al onze producten zijn veilig voor uw huisdier.

Zo bevatten ze geen gevaarlijke concentraties Ftalaten en bevatten geen BPA’s.

Pets Fortune streeft ernaar om bij het verzenden zoveel mogelijk gebruik te maken van gebruikte dozen of verpakkingen uit een restpartij of overproductie, waar we bovendien geen extra bedrukking aan toevoegen. Deze dozen zijn in goede staat en kunnen daarom prima (nog een keer) gebruikt worden. Het kan soms wel voorkomen dat er gebruikssporen aanwezig zijn, de doos al bedrukt is of de verpakking iets te groot uitvalt. Ook proberen we zo min mogelijk plastic te gebruiken, zo gebruiken we papier tape ipv plastic tape. Door de dozen opnieuw te gebruiken en onnodig inktgebruik te voorkomen, sparen we het milieu en dragen we bij aan een betere wereld; een verantwoorde keuze.

Ja dit is mogelijk. Wanneer u meerdere producten bij Pets Fortune wilt bestellen, klikt u in het pop-upscherm op Verder Winkelen.