Leveringsinformatie
Verzendkosten
Nederland
Bij Pets Fortune is de verzending van bestellingen binnen Nederland boven € 75 geheel gratis.
Voor verzending van orders onder € 75 berekenen wij € 4,95 bijdrage in de verzendkosten. Uw bestelling wordt dan als pakket via DHL verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij DHL.
Let op : in sommige gevallen kiezen wij voor een ander koeriersbedrijf om vertraging te voorkomen. In die gevallen is de verzending niet met DHL maar met een ander koeriersbedrijf.
Let op : wij verzenden niet naar postbus adressen of pakket lockers.
België
Bij Pets Fortune is de verzending van bestellingen naar België boven € 85 geheel gratis.
Voor verzending van orders onder € 85 berekenen wij € 8,95 bijdrage in de verzendkosten. Uw bestelling wordt dan als pakket via DPD verzonden, u ontvangt automatisch een Track & Trace code zodra het pakket door ons is afgeleverd bij DPD.
Let op : in sommige gevallen kiezen wij voor een ander koeriersbedrijf om vertraging te voorkomen. In die gevallen is de verzending niet met DPD maar met een ander koeriersbedrijf.
Let op : wij verzenden niet naar postbus adressen of pakket lockers.
Leveringsinstructies en Tijden
Pets Fortune biedt bezorgservice naar Nederland en België door DHL en DPD met Track & Trace. Bestellingen die wij op werkdagen voor 16.00 uur ontvangen, worden dezelfde dag nog verzonden. Uw bestellingen worden binnen 1-2 dagen bij u thuis afgeleverd in zowel Nederland, als België.
De actuele status van uw bestelling kunt u direct zien op uw profielpagina. Ook ontvangt u meteen na het plaatsen van uw bestelling een orderbevestiging via e-mail. Hierin vind u een overzicht van de door u bestelde producten. Wanneer we uw bestelling verzenden, ontvangt u een e-mail met een Track & Trace code zodat u uw pakket kunt volgen.
Opmerking: De koeriers werken niet op Zondagen en nationale feestdagen.
Bent u niet thuis wanneer uw bestelling geleverd wordt? Dan wordt deze in de meeste gevallen nog éénmaal aangeboden of bij de buren afgegeven. Indien dat het geval is ontvang u hierover vaak een briefje in de brievenbus van de bezorger zelf.
U ontvangt ook een Track & Trace email van de koeriersdienst waarmee u uw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd.
De koerier zal proberen uw bestelling twee keer te leveren, maar als u om welke reden dan ook geen contact met hen opneemt en/of zij niet in staat zijn om contact met u op te nemen, kan de levering naar ons worden teruggestuurd. Indien teruggestuurd, zullen wij contact met u opnemen en ofwel een nieuwe levering regelen (tegen extra kosten voor u), of wij zullen een terugbetaling regelen van de waarde van de bestelling verminderd met de gemaakte leveringskosten.
Heeft u vragen over uw levering, neem dan contact op met de klantenservice.